X
تبلیغات
نماشا
رایتل





























کامپیوتر

راهی به سوی آینده

بر اساس آخرین پژوهش های انجام شده از سوی یک سازمان تجاری پس از تلویزیون و رادیو اینترنت پرطرفدارترین رسانه در میان جوانان اروپایی است و روزنامه ها و مجلات در این دسته بندی بعد از این رسانه قرار می گیرند .
انجمن تبلیغاتی تعاملی اروپا در این باره اعلام کرد که ۲۴ درصد از جوانان اروپایی بین ۱۵ تا ۲۴ سال، ۲۴ درصد از وقت خود را به یکی از این
رسانه ها یا به اینترنت اختصاص می دهند .
این بدان معنی است که آن ها وقت بسیار بیشتری را صرف
شبکه می کنند در حالی که تنها ۱۰ درصد از زمان خود را به مطالعه روزنامه و ۸ درصد را به خواندن مجلات اختصاص می دهند . اما تلویزیون و رادیو به ترتیب با ۳۱ درصد و ۲۷ درصد نسبت بیشترین میزان جذب جوانان اروپایی را به سمت خود دارند . به علاوه این پژوهش ها نشان می دهد که افراد جوان در اروپا بیشتر از هر گروه سنی دیگری به شبکه مراجعه می کنند به طوری که نسبت استفاده سایر گروه های سنی در این قاره از رسانه اینترنت ۲۰ درصد تخمین زده شده است .

نوشته شده در جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388ساعت 05:55 ب.ظ توسط علی نظرات (2)


Design By : Pars Skin


LinkDump
Archives
Categories
Links
Specific
Design
Others